Kabina posunující dosavadní hranice, navržená pro maximální pohodlí

První a jediná odpružená kabina mezi teleskopickými manipulátory

Kabina posunující dosavadní hranice, navržená pro maximální pohodlí

Již při prvním pohledu na stroj je jasné, že stojíte před novou generací kabiny, co se týče jejího pojetí, designu a ergonomičnosti. S celkovou šířkou 1040 mm se jedná o nejširší kabinu dostupnou na trhu. Posaďte se a budete se cítit jako doma.Vynikající přístup díky 870 mm širokým dveřím, ergonomické sedadlo, nastavitelný volant a skvělá viditelnost všemi směry.

Díky zakřivenému čelnímu sklu může pracovník obsluhy plynule sledovat náklad až do maximální výšky. Digitální přístrojový panel zobrazuje informace o stroji, zatímco údaje týkající se systému M CDC jsou k dispozici na displeji s úhlopříčkou 8,5", kde je možné měnit zobrazované funkce pomocí tlačítek inspirovaných automobilovým průmyslem. Režimy EPD jsou jednoduše volitelné a snadné je i ovládání joysticku, jeho ž součástí jsou rovněž tlačítka pro volbu směru jízdy vpřed/vzad. Dvouzónová ventilace dokáže díky osmi výstupním otvorům udržet Vaše nohy v teple nebo efektivně ochladit horní část kabiny. Účinně odmrazuje skla.

Kabina navržená pro Vaše specifické potřeby působí na první pohled dojmem vysoké úrovně. Kabina "CS" vybavená hydro-pneumatickým odpružením nabízí pohodlí vyšší třídy.

  • Kabina: nová generace navržená pro maximální ergonomičnost, viditelnost a bezpečnost.
  • Zakřivené čelní sklo: jediné svého druhu. Pracovník obsluhy sleduje plynule náklad přirozeným způsobem.
  • Digitální přístrojová deska: zobrazuje údaje o stroji včetně momentální spotřeby pohonných hmot.
  • Displej 8.5": zobrazuje údaje ze systému M CDC, součást standardní výbavy. Přehledný.
  • Funkce CDC: obsluha vybírá funkce pomocí tlačítek jednoduchým a intuitivním způsobem.
  • Ovládání EPD: s použitím potenciometru lze vybrat ze tří možných režimů - maximální efektivita využití a účelnost.
  • Tlačítka: hlavní tlačítka jsou umístěná na ovládacím panelu po pravé straně od řidiče. Intuitivní použití.
  • Topení a klimatizace: Špičková výkonnost - vyhřátí kabiny (z -10° na +25°) je dosahováno v polovičním čase a doba nutná pro prochlazení (z +55°na +25°) je zkrácena o 20 %.
Máte dotaz? Napište nám